Mam problem
Zmiany w zamówieniu
Zamówienie można zmienić w każdej chwili aż do otrzymania statusu
"Zamówione towary wysłane"
Wówczas już zmian wprowadzić się nie da a paczka jest w drodze do miejsca przeznaczenia.
W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie statusu zamówienia. Na sklepowy numer telefonu (575 275 228) lub e-mail f2seeds@f2seeds.fr.pl należy podać numer zamówienia lub inne dane tak aby można było zlokalizować przesyłkę i dokonać potrzebnych zmian.
Korekty zamówienia najlepiej dokonywać z e-maila/numeru telefonicznego na który było już składane zamówienie. W innym przypadku, sklep będzie wymagał dodatkowych informacji, które były zawarte w zamówieniu.
Wysyłamy nowe podliczenie oraz stosowne szczegóły na email z zamówienia.
Przesyłka zaginęła?!
Nie wpadaj niepotrzebnie w panikę najpierw ustalmy czy nie jest to zwykły poślizg poczty/kuriera/Paczkomatów
Jeśli jednak uważasz nadal, że paczka zaginęła napisz do nas email z numerem zamówienia oraz danymi. Ustalimy co się stało z paczką i prześlemy szczegółowy raport na email.
F2seeds nie pozostawia swoich klientów z problemem, zawsze rozwiązujemy problem pozytywnie.
Reklamacja
Musisz pamiętać, że zgodnie z Polskim prawem sklep, który wysyła nasiona osobie planującej wysianie ich na terenie krajów gdzie jest to nielegalne popełnia przestępstwo pomocnictwa w uprawie.
Jest to zagrożone karą pozbawienia wolności o takim samym wymiarze jak za uprawę konopi.
Dlatego nie możesz reklamować nasion w przypadku:
- nasiona nie kiełkują / słabo kiełkują
- rośliny rosną zmutowane
- kupiłem automat, nie kwitnie
- mam nasiona outdoor kiedy najlepiej zacząć je sadzić
Nasiona reklamowane mogę być z powodów:
- są krzywe i kolekcja nie przebiega poprawnie
- nasiona zostały zmiażdżone
- nie spełniają moich oczekiwań kolekcjonerskich
JAK MAM REKLAMOWAĆ NASIONA?
- napisz do nas email
- numer zamówienia
- jakie odmiany / ilość były zamawiane
- krótko opisz powód reklamacji
Anulowanie Zamówienia
Można tego dokonać tylko w przypadku gdy Twoje zamówienie jeszcze nie otrzymało statusu "Zamówione towary wysłane"
W pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie statusu zamówienia. Na sklepowy numer telefonu (575-275-228) lub e-mail f2seeds@f2seeds.pl należy podać numer zamówienia lub inne dane tak aby można było zlokalizować przesyłkę i ją zatrzymać.
Anulowanie zamówienia najlepiej dokonywać z e-maila/numeru telefonicznego na który było już składane zamówienie. W innym przypadku, sklep będzie wymagał dodatkowych informacji, które były zawarte w zamówieniu.